Zmiana statusu zamówienia

Zmiana statusu zamówienia jest możliwa bezpośrednio w edycji zamówienia. Wykonaj poniższe kroki:


1. Przejdź do listy zamówień

  • W kokpicie WordPressa przejdź do WooCommerce → Zamówienia.

2. Wybierz zamówienie do edycji

  • Kliknij na zamówienie, którego status chcesz zmienić.

    Lista zamówień WooCommerce

3. Zmień status zamówienia

  • W edycji zamówienia znajdź rozwijaną listę „Status zamówienia”.

  • Wybierz nowy status, np. „Zrealizowane”.

    Zmiana statusu zamówienia

4. Zapisz zmiany

  • Kliknij „Aktualizuj”, aby zapisać nowy status.

    Zapisanie zmian


📌 Ważne informacje

Zmiana statusu na „Zrealizowane” spowoduje wysłanie powiadomienia do klienta o realizacji zamówienia.
✅ Jeśli do produktu przypisany jest kurs lub e-book, klient automatycznie otrzyma do niego dostęp.

👉 Szczegółowe opisy statusów zamówień znajdziesz tutaj.