Statusy zamówień

Wyróżniamy kilka statusów zamówienia, które mówią Ci, na jakim etapie jest dane zamówienie:

  • W trakcie realizacji – klient złożył i opłacił zamówienie. Stan magazynowy został zmniejszony. Zamówienie może być realizowane.
  • Wstrzymane (oczekujące na płatność) – klient złożył zamówienie, dokonał wyboru metody płatności, która nie jest realizowana w czasie rzeczywistym, np. przelew tradycyjny. Stan magazynowy został zmniejszony. Zamówienie czeka z realizacją na zaksięgowanie środków na koncie bankowym.
  • Oczekujące na płatność – klient złożył zamówienie, ale nie dokonał płatności.
  • Nieudane – wystąpił błąd podczas procesowania płatności.
  • Anulowane – zamówienie zostało anulowane (przez zamawiającego lub przez sklep). Status ten nie przywraca „zdjętych” stanów magazynowych.
  • Zrealizowane – zamówienie zostało zrealizowane.
  • Zwrócone – klient złożył zamówienie, zapłacił, odebrał i zwrócił produkt. Status ten nadaje sklep.