Aby dodać kupon rabatowy, przejdź do zakładki Marketing – Kupony. W tym miejscu wybierz przycisk Dodaj Kupon.
Opis pól:
Kod kuponu – w tym miejscu wpisz kod, który klient będzie musiał wpisać w formularzu zamówienia, aby uzyskać dany rabat. Za pomocą przycisku Wygeneruj kod kuponu możesz wygenerować losowy ciąg znaków.
Opis – opcjonalne pole ułatwiające identyfikację, czego dotyczy kupon. To pole nie jest widoczne dla klientów.
Typy rabatów:
rabat procentowy – udzielony zostanie rabat na określony procent wartości zamówienia,
rabat kwotowy na koszyk – konkretna kwota rabatu na całą zawartość koszyka,
rabat kwotowy na produkt – konkretna kwota rabatu na konkretny produkt w koszyku.
Wartość kuponu – tu wpisz wartość procentową lub kwotową w zależności od wybranego typu rabatu.
Zezwól na darmową wysyłkę – zaznacz, jeśli oferujesz darmową wysyłkę na podstawie kuponu.
Data wygaśnięcia – kupony mogą być bezterminowe lub możesz określić, do kiedy dany kupon ma być ważny.
Dodatkowo każdy kupon możesz ograniczyć w zakresie użytkowania lub limitować jego użytkowanie. Możesz określić m.in., w jakim zakresie kwot zakupu kupon ma działać, wskazać konkretne produkty czy kategorie, które on obejmuje, lub limitować liczbę użyć kuponu.