Moduł Amelia jest dostępny jedynie w ramach usług LMS i Sklep Online (Business i Premium).
W celu przeprowadzenia integracji z Google Calendar i Google Meet, wymagane jest dodanie Client ID i Client Secret w ustawieniach modułu Amelia.
W celu uzyskania Client ID i Client Secret musisz zalogować się do panelu Google Cloud
Jeśli logujesz się pierwszy raz, musisz zaakceptować warunki i stworzyć nowy projekt.
Ustawienia Amelia są dostępne w zakładce „Amelia -> Ustawienia -> Integracje”.
Po uzupełnieniu danych, należy zapisać zmiany w panelu Amelia.
Umówione spotkania automatycznie zostaną dodane do kalendarza Google.
Link do spotkania Google Meet należy wstawić w powiadomieniu wysyłanym do klienta.
Przejdź do zakładki „Amelia -> Powiadomienia”. Wybierz powiadomienie „Konsultacja zaakceptowana” i w treści wstaw poniższy znacznik:
Znacznik: %google_meet_url%
W miejscu znacznika automatycznie podstawi się link do spotkania na Google Meet.
Szczegółowa instrukcja jest dostępna tu: Amelia